8 Ефективни начина да промотирате бизнеса си онлайн

01 Август 2017   Мирослав Петров   3 минути


8 Ефективни начина да промотирате бизнеса си онлайн

Онлайн присъствието на вашия бизнес е гаранция за успех, а също така, и необходимост, която отдавна не е препоръчителна, а задължителна. Едва ли има преуспял предприемач или инвеститор, който оперира и действа в нишата си, без да е осигурил нужното интернет присъствие на дейността си. Ние сме на мнение, че онлайн промотирането на бизнеса е не просто важно и задължително като условие за печелене на позиции сред клиентите и редом до големите играчи, но и изключително ефикасно. Всъщност, да рекламираш в интернет е страхотно, защото е изгодно, лесно и най-вече печелившо. Та в днешно време всеки е в интернет, затова и бизнесът ти трябва да е тук.

Ако си съгласен с нас, то тогава виж следващите 8 супер ефикасни и тествани в движение начина за промотиране на твоя бизнес онлайн:

Блогът – най-добрият приятел на вашия клиент
Блогването е начин да се сприятелиш с аудиторията си, без да губиш професионалното отношение към клиента си, когато го обслужваш или му продаваш продукта си. В блога можеш да дадеш полезна информация на потребителите, а освен това, и да ги насочиш конкретно към своя магазин, кауза или идея. Блогът е най-простичкият и приятен начин да създадеш и развиеш трайна връзка с таргетираната си аудитория. А освен това, в повечето случаи, не ви струва нищо.

Социализирането със социални мрежи
Категорично, Facebook e най-добрата и надеждна платформа за рекламиране на вашия бизнес, но отдавна тя не е единствена. Успешно можете да продавате продуктите си чрез Instagram и Pinterest. A с ползването на социалните мрежи Snapchat и Tweeter да осведомявате клиентите си за новостите, случващи се с бизнеса ви, включително и да им разказвате за последните си промоции и кампании. Създаването на профил в която и да е социална мрежа ще ви свърже с аудиторията и то трайно.

Чудото, наречено лендинг пейдж
Лендинг пейджът е такава специална страница, която макар и малка по размер и синтезирана като информация и ресурс, опосредява връзката между вашия онлайн магазин и клиента. Обикновено, в тази страница се разказва за проблема, който продуктът ви може да разреши, както и историята на вече доволни клиенти, изпробвали последния. Лендинг пейджът е супер готин инструмент за промотиране, защото се прави лесно, а освен това, не изисква кой знае каква поддръжка и обновяване както е при блога, например.

Платена реклама във Facebook или Google Adwords
Истината е, че много социални мрежи и платформи могат да ви предложат варианти за платена реклама онлайн, но посочените от нас са се доказали като най-ефикасни и най-бързо достигащи с посланията си до потребителите. Освен това, те вървят и със специалните си предимства: Facebook дава възможност на бизнес предприемача сам да определи бюджета си за реклама, а от Google ви дават сред най-ниските тарифи в бранша на рекламата.

Наемете влогър
Новото име на блогъра е влогър, защото модерният маркетинг специалист днес не само че може да пише уникални блог постове, но и да разпространява посланието на вашия бизнес и с креативно видео. Това е един вид ТВ реклама, но тя се разпространява по глобалната телевизия, наречена интернет, а най-популярният канал е ясен: YouTube. Да не говорим, че да направиш видео реклама на бизнеса си и да го популяризираш в интернет е десетки пъти по-евтино от това да създадеш стандартна ТВ реклама…

Добрият стар имейл маркетинг
Макар и да е най-старият начин за промотиране на бизнеса онлайн, той все още работи, а освен това, рекламните агенции вече имат значителен опит с него и могат да ви предложат хиляди различни и интересни варианти за вашия конкретен случай. Не подценявайте имейл маркетинга, защото точно „възрастта“ му е гаранция, че е успешен начин да промотирате бизнеса си.

Заложи на реалния потребителски фийдбек
Без значение къде ще го направиш, това е начин да докажеш на клиентите си, че те ще останат доволни от услугите и продуктите, които предлагаш. Можеш да създадеш отделна клетка с потребителски мнения на собствения си корпоративен сайт, но можеш и да се регистрираш в специализирани платформи, където реални клиенти оставят коментари за дадена фирма, стока или услуга. Това е най-достоверният начин да накараш аудиторията да ви повярва, че сте най-добрите в бранша си. Освен това няма да ви струва кой знае какво, защото самите клиенти ще работят едва ли не за добрата ви репутация.

Афилиейт маркетинг
Това е популярен начин да промотираш бизнеса си, като се оставиш по течението, водено от професионалистите в бранша. Какво имаме на предвид? Ами това, че при афилиейт маркетинга, не вие, а други хора – маркетолози, блогъри, онлайн предприемачи и т.н. – използват собствените си умения, за да накарат потребителите да харесат вашия продукт. Разбира се, за тази услуга те вземат процент от продажбите, но ако вие си нямате и понятие от онлайн рекламиране и сте стартиращ бизнес, вариантът е повече от удачен.

Изпробвайте не един или два, а всички тези методи за онлайн промотиране на своя бизнес и вижте кой работи най-добре конкретно за вас! Успех!