Какво е фирмен сайт и защо е необходим

09 Май 2017   Мирослав Петров   3 минути


Какво е фирмен сайт и защо е необходим

Важен ли е фирменият сайт за нашата фирма? 

Отговорът е "да". Интернет е много голяма медия. Чрез помощта на интернет Вашите потенциални клиенти могат да разберат за предоставяната от Вас услуга или продукт. Клиентите Ви могат да получат търсената информация в уеб сайта. Присъствието на Вашата фирма в онлайн пространството е важна част от развитието на фирмата Ви. Това е така, защото интернет има огромен потенциал в намирането на нови клиенти. Ако направите проучване ще разберете, че най-добрата реклама за фирмата Ви е онлайн. Интернет предлага най-добро съотношение между цена и ефективност.

Фирменият уеб сайт ще намали разходите Ви, защото той е работи без да спира. Запитвали ли сте се как може да улесните Вашите служители, които изготвят оферти, отговарят на запитвания и други? Отговорът е чрез направата на информационен уеб сайт. По този начин потребителите лесно могат да получат необходимата информация. 
Уеб сайтът на Вашия бизнес може да повиши или намали доверието в клиентите. Клиентите често проучват конкурентните фирмите. Уеб сайтът е 'лицето' на фирмата Ви в интернет. Добре изглеждащият уеб сайт може да привлече потенциални клиенти за бизнеса Ви. 

Как да привлечем повече клиенти с фирмен уеб сайт?

Един уеб сайт е ефективен когато привлича клиенти. Ние ще Ви предоставим няколко лесни метода за привличане на нови клиенти с помощта на фирмения Ви уеб сайт:

   1) Потенциалните Ви клиенти търсят отговор на техния проблем. Необходимо е да дадете конкретен отговор на проблемите, които потенциалният клиент има. По този начин потребителят ще получи ясна представа за това как ще решите неговия проблем.

  2) Важно е постоянно да поддържате фирменият блог. Добавянето на актуално съдържание в блога ще помогне на Вашата фирма, защото потенциалните клиенти могат да получат полезна информация. Добавянето на свежо съдържание ще повиши разпознаваемостта на уеб сайта Ви от търсачките като Гугъл. Това е огромен плюс за Вас. Колко от хората, които търсят решение на проблем в Гугъл преглеждат резултатите в четвърта страница? Отговорът е почти никой, защото потребителите винаги ще намерят най-добрата информация в първите няколко предложени уеб сайта. 

  3) Вашият уеб сайт трябва да има мобилна версия, защото в днешно време много от хората използват по-често мобилно устройство отколкото компютър. Адаптивният дизайн на сайта Ви ще направи добро впечатление на бъдещите клиенти. Това е така, защото прочитането на предоставената от Вас информация ще бъде много по-лесна за Вашия клиент. 

  4) Присъствието на Вашата фирма в социалните мрежи е много важна. Над 80% от потребителите в интернет използват социалните мрежи. Потенциалните клиенти могат да разберат за сайта Ви с помощта на социалната активност в Twitter, Facebook, Instagram и други. Трябва да се постараете да поддържате социалната активност редовно. Ангажирането на подходяща аудитория ще повиши продажбите за фирмата Ви.
Лесни методи за ангажиране на подходяща аудитория са чрез споделяне на статии от блога Ви, организиране на игри в уеб сайта Ви или в социалните мрежи, публикуване на актуални оферти и други.