8 прости правила за успешен хотелски сайт

8 прости правила за успешен хотелски сайт

Създаването на перфектния хотелски уебсайт може да се превърне в истинско предизвикателство за целия екип: програмиста, копирайтъра, SEO оптимизатора, който в последствие ще ви държи сметка за (не)добре подбраните в контента ключови думи, дизайнера и т.н…Същевременно вие като собственик трябва да сте отлично фокусирани в тази си инициатива, защото ролята на интернет в живота ни днес е безспорна. А когато става въпрос за организиране на почивка, бизнес пътуване или каквото и да е отсядане извън родното място, интернет е удобство, от което вече всеки се възползва. Ето затова не е желателно, а повече от задължително вашият хотел да си има свой уебсайт. Така, както всеки бизнес разполага с корпоративна страница, така както всяка туристическа атракция работи денонощно през интернет портала си.

Как обаче да се справим със задачата перфектен хотелски уебсайт? Лесно! Или поне е възможно – с много усилия и старание – и със спазвайки следващите 8 правила за успешен хотелски сайт:

1. Семпъл и опростен дизайн
Може и да ви се иска да имате най-атрактивната страница на света, но не забравяйте, че клиентите на един хотел варират и като възраст, и като образование, и дори като опит с интернет и компютърните технологии. Ето затова дизайнът трябва да е не само очарователен, но лесен от гледна точка на навигацията.

2. Поставете акцентите на видно място
Акцентите в един хотелски уебсайт са най-вече формата за резервация, номерата за контакт (включително и FB или Skype профили) и таблицата с онлайн проверка за свободни места. Последният елемент не е задължителен, но ще е доста удачен, ако страдате от липса на достатъчно персонал, който да може постоянно да отговаря на телефонните обаждания точно с въпроси за налични свободни места, най-вече в пикови моменти на сезона. Важно е да откроите и таблицата с цени. Никога не оставяйте хотелския си сайт без цени, защото това сваля нивото на потребителско доверие значително, та дори и да работите със значително ниски цени.

3. Заложете на ярки изображения, вмъкнете видеото
Да започнем с видео елемента, защото той е що-годе новост в хотелските уебсайтове. Причината да ви го препоръчваме е, че през последните две години видеото като част от дигиталния маркетинг и изобщо интернет презентирането на стоки и услуги зае не просто важно място, ами бележи страхотни успехи сред потребителското внимание. Ако не искате да изоставате с тенденциите на новите технологии, сложете и вие видео – например, една виртуална разходка из вашия хотел или може би, из природни или културно-исторически забележителности на вашия регион. Що се касае до снимките на хотелските помещения и екстри, добре е да наемете професионален фотограф за тях. Да, това си е инвестиция, но повярвайте ни, тя бързо ще се възстанови като сума в бюджета ви.

4. Включете щампи и символи, предизвикващи доверие у потребителите
Става въпрос за щампи от типа „Хотел на годината“ (но само ако наистина сте такъв хотел), „Одобрен от Националната хотелска организация“ и т.н. Всичко това допълнително предизвиква одобрение от страна на вашите клиенти.

5. Създайте място за оставяне на отзиви
Но нека формата за коментари е реална. За нищо на света не поставяйте измислени положителни мнения. Днешният потребител е в пъти по-умен от този от преди 10 години и е наясно с тази тактика. Той бързо ще разбере, че това са фалшиви мнения. Ако толкова се притеснявате от евентуални клевети или мнения, които буквално да сринат репутацията ви с един ред, сложете скрипт, позволяващ публикуването на дадено мнение само след одобрение на уеб администратора.

6. 90% от работата ви се съсредоточава на началната страница
Тук е важно да оставите място за сезонни оферти и специални промоции. Освен това, точно на началната страница трябва да презентирате цялата информация, но в сбит вариант. Последно, но не по важност, поставете големия си коз на началната страница: това може да е супер ниската ви цена, каквато не може да се намери в целия регион, огромния басейн на хотела или нещо друго, което го отличава от останалите места за настаняване в радиус от 5 километра.

7. Мобилна версия – задължителна!
По неофициална статистика 75% от международните резервации са направени през мобилно устройство. В България този процент е около 60. При всички случаи мобилните потребители стават все повече и повече. Няма как да очаквате да повишите приходите си, ако разчитате само на своите десктоп потребители. Те стават все по-малко от мобилните и това е факт, който малко хора ще оспорят.

8. Внедрете Google maps
Така вашите гости ще ви намерят супер лесно. Казваме го като важна част от създаването на хотелския ви сайт, защото 80% от потребителите твърдят, че локацията на мястото за настаняване е сред най-важните фактори да направят резервация. А и вие сами ще потвърдите колко неприятно е започването на една ваканция с няколко часово търсене на хотела, изпускане на часа за настаняване и изхабяване на половината резервоар гориво от въртене в кръг из регион, който не познавате, нали?

Спазването на тези осем простички правила за успешен уебсайт е повече от отлично начало за изграждането на портала, който ще превърне хотела ви в запомнящ се и разпознаван от потребителите! Успех!

0 0 votes
Рейтинг
Абонирай се
Уведоми ме за
guest
0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments